Translate

söndag 1 januari 2017

Nyår och smärta

Så folket, hur mår vi idag?
Huvudvärk någon? Nej tänkte väl att ni alla var pigga och glada en dag som denna!

Själv är jag varken pigg eller glad.
Jag har såååå jävla ont! Sedan i fredags så har mitt ena bröst svullnat upp, blivit rött och är otroligt ömt.
Egentligen borde jag åka till akuten men jag ville verkligen inte spendera nyårsafton i en sjukhus säng.
Så jag tog helt enkelt en av mina morfin tabletter och satte på mig ett happy face!

Nu känner jag att mitt happy face har ramlat ner till fotknölarna och jag längtar mest av allt efter att få lägga mig i sängen  och gråta en skvätt.
Fy fan för smärta.


Nyårsafton vart lyckad med god mat och trevligt sälskap.
12 slaget spenderades i en bilkö men jag och tuddson satt i baksätet och fick se ett par riktigt häftiga raketer så vi var glada ändå.
Pappan som satt bakom ratten var däremot inte lika harmonisk.

Vid halv 2 på natten låg vi på vårat vardagsrumsgolv och filosoferade tills vi nästan somnade. De var en omänsklig kraftansträngning att ta sig hela vägen till sängen haha

Observera att vi firade nyåret helt nyktra! Bortsett från den där morfin tabletten då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar