Translate

söndag 29 januari 2017

Resa

Idag längtar jag såå otroligt mycket efter vår resa. Har suttit och läst och tittat på videor och bara trånat.
Tänk er att få känna värmen, solen mot huden. Få bada och busa med barnen och bara slippa tänka på tider, matlagning och rutiner! FY FAN VAD SKÖNT!

Idag är det 31 dagar kvar till (den 2 Mars) vi åker! Alltså bara en månad.Tyvärr Februari månad som är min hat månad på året eftersom jag alltid lyckas få influensan eller någon härlig vinter kräksjuka.
Men vi får hålla tummarna att alla elakartade baciller håller sig borta och gör dom inte de så har jag iaf något härligt att fantisera om samtidigt som jag kramar toalett stolen haha

Theo är taggad till tänderna och vi har långa och drömmande diskussioner om landet, värmen och vattnet. Fast han är lite rädd för flygresan. Jag med men min största rädsla består i att Tudor ska skrika 5 timmar i sträck ......

Ända sedan jag var i Egypten sist (2011) har jag velat ta med min son dit och nu ska det bli verklighet! Jag läääääääääääääängtar! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar