Translate

onsdag 4 januari 2017

Skaffa aldrig bröst

Hej folket!
Hur mår ni ute i snö stormen? Jag blev alldeles lycklig igår kväll när jag tittar ut genom fönstret och det helt plötsligt såg ut som ett vykorts vinterland ute!
Satte på mig träskorna och gick ut på trappen för att bara njuta. Sen gjorde jag misstaget att ta några fler steg bara för att inse att det hade kommit MASSOR med snö och att ett par träskor inte var riktigt rätt utrustning haha

Jag mår fortfarande inte så bra. Var på KS igår igen då gjorde de ultraljud och stack hål på min böld. Gjorde förjävla ont.
Summan av kardemumman var iaf att jag troligtvis har en infektion i det som ser ut som en finne men att den inte sitter ihop med protesen.
Vilket är bra eftersom då är det mindre risk att de sprider sig. Men det är inte konstigt att jag mår som jag gör.

Igår somnade jag som en stock på soffan och idag känns det något bättre. Kastade mig såklart ut i snön med Tudor vilket slutade med att jag fick så jävla ont att jag bara ville gråta...
Tänk att de är så svårt att "ge sig själv tid att läka".
Jag vill inte läka. Jag vill vara stark. När jag blir stor ska jag bli stålmannen.

Igår kväll pratade jag med en vän som hade haft en riktigt dålig dag, precis som jag var hon på ett jävla dåligt humör och vi turades om att berätta hur mycket vi tyckte att världen sög och hur dumma i huvudet människor är.
Samtalet slutade med att vi båda låg och skrattade åt den andras olycka och istället började rabbla upp saker vi hade att vara glada för.
Vi avslutade samtalet med att ibland måste man ha dåliga dagar men imorgon blir helt klart en bättre dag. För att inte prata om Torsdag. Torsdag är en riktigt bra dag!
Som jag älskar våra samtal <3


Nu ska jag tända massa ljus, bädda ner mig och min son på soffan och invänta en tacos middag med chips och guacamole. MUMS!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar