Translate

tisdag 31 januari 2017

Tisdag

Idag är jag öm som fan i brösten igen, men det beror på att jag fyllde på dem igår så jag vet att det snart kommer gå över.

I morse var jag på gymmet med min sjukgymnast. Det gick bra trotts att det var massa människor där. Men det var ju inte lite pinsamt när man står där och kämpar med att lyfta den lättaste vikten medan Agda 85 stirrar intensivt på en....
Medelåldern på det där gymmet ligger nog på ca 80 år... Jag var iaf helt säkert den enda där som var yngre än 65... Men då slipper man iaf spännbögar haha

Övningarna jag gör hemma går toppen. Dom är SÅ sköna. Det knakar i hela ryggen och efteråt känner man sig flera centimeter längre.

Har jag sagt till er att jag har världens bästa karl?
Eftersom jag inte visste att jag skulle fylla mina bröst igår så körde det ihop sig lite här hemma.
Det var meningen att jag skulle åka och handla men eftersom jag blir så öm insåg jag snabbt att jag inte skulle klara att lyfta tunga matkassar.
Så igår kväll efter en lång och jobbig Måndag hoppar han in i bilen och åker iväg och stor handlar.
Vad skulle jag ta mig till utan honom?

Nu ska jag hoppa in i duschen innan det är dags att åka och hämta mina små terrorister.
Nu går det super för Tudor på dagis. Han springer glatt iväg från mig varje morgon. Och kärleken som lyser i hans små ögon när man kommer och hämtar honom är obetalbar.
Om allt går som det ska så börjar Theo på fritids imorgon vilket han sett fram emot sedan han började skolan haha

Vardagen börjar ta över här hemma och det är så skönt. Det skönaste av allt är att man längtar ännu mer till semestern hahah





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar